Motto a zásady managementu
Motto společnosti
Celosvětovým mottem firmy je: „Kvalitní výrobky za nižší cenu”.
Zásady managementu
Pokračujeme v aktivitách vedoucích k naplnění těchto cílů:
- být společností s důvěrou zákazníků
- být společností, která je zdrojem motivace a respektu vůči subjektům, se kterými spolupracuje
- být firmou, která je podporována a přijmuta místní komunitou
Politika udržitelnosti (CSR, SDGs)
Politika udržitelnosti naší firmy je řízena centrálně mateřskou společností tak, aby byla byly uspokojeny ekonomické, sociální a environmentální potřeby společnosti v oblasti blahobytu v krátkodobém, střednědobém a především dlouhodobém horizontu. Politika vychází z předpokladu, že rozvoj musí splňovat potřeby firmy, aniž by však ohrožoval kvalitu života budoucích generací. Z tohoto důvodu jsme si vědomi potřeby vytvářet podmínky pro dlouhodobý hospodářský rozvoj naší firmy a současně zajistit, že budou brány patřičné ohledy na životní prostředí.
Jedním z klíčových aktivit v této oblasti je činnost firmy v souladu s cíly udržitelného rozvoje (SDGs).
Kodex Chování
Naše firma přijala a řídí se Kodexem chování naší mateřské společnosti.
Zero Gift Policy
Naše firma v souladu s korporátním Kodexem chování přijala politiku Zero Gift Policy, která se týká přijímání darů a pozvánek na různé akci či pohoštění. Zaměstnancům je zakázáno přijímat dárky (např. potraviny, víno, různé předměty, poukázky) a pozvánky na různé akce či pohoštění, včetně těch poskytovaných v souvislosti s významnými svátky, jako jsou např. právě Vánoce.